Search Engine

منافع ملی وحیثیت ایرانی ؛ درهمین مجلس ننگین ذبح میشود!

سناریوی رسواکننده استیضاح سه وزیر دولت روحانی ؛ باردیگر ناتوانی مجلس را درتامین منافع ملی آشکار ساخت و به مردم ثابت کرد روند نامعقول بازی انتخاب در کشور - که براساس خواست اقلیتی خودکامه وسلطه گر بر ملت تحمیل میشود- به استیلای ناشایست سالاری درایران منجر گردیده ومجلسی را خلق کرده است که در ننگ و رسوایی و ... به تجربه تاریخ بی نظیر می نماید...!

ما دلایل روشنی را دریافته ایم که بوضوح نشان میدهند مجلس فرمایشی در ایران امروز به بازار مکاره ای برای فروش منافع وحیثیت ملی به نفع طبقه وباند وگروهی دراقلیت وبرتری جوی تغییر هویت داده و دراستخدام مسیری فاسد وویرانگر قرار گرفته است که به بهای برخورداری از منافعی نامشروع و چپاولگرانه ؛ حاضر به هرگونه معامله   برعلیه ملت ومنافع انهاست!

درهمین مجلس بیکفایت و ضد ملی ومیهنی جلوی هرگونه مبارزه با بهره های بانکی گرفته شد! وباز در همین مجلس بود که نماینده نمایانش لایحه مبارزه با مفاسد مالی بزرگ راناکام گذاشتند وبا وقاحت تمام به مخالفت علنی با آن برخاستند1 وتنها شرط شان برای موافقت با ان درج واعلام ریز  اسامی متخلفین و تاراجگران مردم به مجلس بود! بهانه خنده داری که نگرانی وترس نمایندگان از افشای تخلفات خویش  وبستگان فاسد آنها را به رخ میکشید! وگرنه آن را که حساب پاک است از روز محاسبه چه باک میتواند باشد!؟؟

درجریان استیضاح اخیر سه وزیر دولت روحانی تنها وتنها باج خواهی وسهم طلبی نماینده نمایان فاسد و ناشایست نقش خود راکارسازی نمود و به هرآنچه از منافع نامشروع که میخواستند رسیدند والا تنها حقیقتی که جای خالی ان احساس میشد منافع مردم و اکثریت ملتی بود که در سایه سیاه وننگین ناشایست سالاری در کشور به روز سیاه نشسته اند و...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...