Search Engine

آغوش بازغرب برای مهاجرین مسلمان ؛ پازلی که کامل میشود...!

حماقت تاریخی اعراب سلفی-وحشی باایجاد موج نفرت ازاسلام , چنان فضایی را درغرب پدید آورده است که سیاستمداری چون انجلامرکل راسا ورسما به ملت خود ومردم مسلمان پیام میدهد که کعبه مسلمانان دیگر برای مردم مسلمان امن نیست.(وهزار البته که مکه مسلمانان دیگر امن نیست چراکه عبادتگاه مسلمین که باید پناهگاه مردم بیدفاع و مظلوم مسلمان باشد دراشغال جنایتکاران وهابی وعوامل کفر جهانی است!).. . وکعبه آمال این مردم ؛ ازاین به بعد غرب و فرهنگ پذیرش مردم غرب است! ودرقبال خشونت وجنایت آفرینی درخاورمیانه؛ از سوی عناصر وحشی وهابی بنام اسلام! مردم غرب را در تلاشی فراگیر و برنامه ریزی شده, به اظهار عطوفت و مهربانی باسیل مهاجرانی فرا می خوانند که خسته از خشونتهای اسلام نمایان افراطی؛ به اروپا وغرب پناه جسته اند!  

وزیر فنلاندی خانه خودرا دراختیار مهاجران مسلمان میگذارد! واز مردم خویش می خواهد این فرصت تاریخی را مغتنم شمارند وبا رفتار انسانی  شان به یاری مردمی بشتابند که با قبول تمام ناملایمات , از خانه وکاشانه  خود رها گردیده وبه امید امنیت و زندگی جلای وطن کرده اند...

من ضمن وقع گذاشتن به تمام این تصمیمات ارزشی وانسانی؛ که واقعا نمایانگر جلوه هایی از تعالی فکری و فرهنگی است تنها به عنوان یک ذهن کاوشگر به چند سئوال بسنده می کنم:

1- اگرغرب براستی ازناامن بودن کعبه مسلمین بدست وهابیت وحشی و جاهل و عقب افتاده یقین کامل دارد پس چگونه باتمام توان در این ناامن سازی با وهابیت منطقه در ائتلاف است! ؟ وشکست آنها راشکست خود تلقی میکند؟ آیااین سناریو بخش دیگری از پازل اصلی نابودی واستحاله جمعیت مسلمان جهان نیست؟ که دردوبخش کاملا مجزا تدوین یافته و ازسوی غرب به نمایش درمی آید؟

2- کشورهای مسلمان منطقه همچون ترکیه , اردن , کویت , قطر ودیگرانی که ادعایشان گوش فلک راپر کرده است چه نقشی در اجرای این پروژه داشته اند؟ آیا پول ودرآمد منابع سرشار نفتی  که صرف عیاشیها و حماقتهای آنها وسران آنها میگردد نمیتوانست خیل مردم بی سامان را نجات بخشد؟ بدرفتاری آنها باپناهجویان  در اردوگاهها درکدا م بخش از سناریو جای میگیرد؟

3- این سیاست در راستای تکمیل همان سیاست تسلیح داعش درخاورمیانه است که منطقه را به آتش وخون رهنمون گردیده است....

4- غرب به جای پناه دادن به مردم مسلمان خاورمیانه؛ دست از سر آنها درمنطقه بردارد و از حمایت جنایتکاران ومزدوران خویش که آنها را به نام افراطیون مسلمان به جان مردم انداخته است تبری جوید در آن صورت به یقین مردم این سامان روی خوش خواهند دید! ولازم نیست با آغوش باز از قربانیان خود دلجویی جوید!

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...